Som Formació online

Digital Marketing Management

Inici

29

Setembre

2020

Final

27

Novembre

2020

Hores

50

375€
Inscripció

Objectius del curs

• Diferenciar els diferents tipus de màrqueting a internet, com ara el màrqueting ONEtoONE, de permís, d'atracció, de retenció i de recomanació.

• Identificar i analitzar a l'usuari per poder adaptar el producte o el servei.

• Conèixer les estratègies CRM i els avantatges del màrqueting digital.

• Conèixer les estratègies i els diferents tipus de comerç electrònic, així com reconèixer les eines estratègiques que poden emprar-se.

• Identificar les estratègies de posicionament SEO i SEM i conèixer les seves diferències.

• Conèixer les principals xarxes socials i estratègies de màrqueting que es poden dur a terme.

• Analitzar les característiques de les campanyes de comunicació i publicitat en línia per poder adaptar-se de forma eficaç als possibles compradors.


Dirigit a

Directius. Per Directors/es Generals, CEO 's, Gerents, Directors/es Comercials i de Vendes, Brand Mangers o Export Managers que necessiten incorporar els coneixements i instruments de el màrqueting per esdevenir hàbils estrategs capaços de conduir a les seves organitzacions a l'èxit i l'excel·lència empresarial.

Càrrecs intermedis. Product Managers, Community Managers, Supervisors de Vendes o Business Develpment Mgers.

Comercials. Delegats de Zona, Comercials, Venedors de Lineal o Key Accounts.


Contingut

UD1. Introducción a el màrqueting digital a l'empresa

1. Conceptualització del Màrqueting Digital 1.1 Característiques del màrqueting digital

2. Formes de Màrqueting a Internet 2.1 Màrqueting ONEtoONE 2.2 Màrqueting de permís 2.3 Màrqueting d'atracció 2.4 Màrqueting de retenció 2.5 Màrqueting de recomanació

3. L'usuari digital 3.1 Comportament de l'usuari a Internet 3.2 Prototip de comprador 3.3 Cal pensar com un editor 3.4 Crowdsourcing

4. El contingut 4.1 Tècniques per generar contingut 4.2 Storytelling 4.3 Màrqueting viral

5. Estratègies de CRM 5.1 Introducció i definició d'estratègies de CRM 5.2 Tipus de CRM 5.3 Components a considerar en una estratègia de CRM 5.4 Beneficis de l'estratègia CRM 5.5 implantació de CRM 5.5.1 Factors clau de la implantació de CRM 5.5.2 Com assegurar l'èxit en la implantació de CRM 5.5.3 Criteris de valoració.

6. Avantatges del màrqueting digital per a les empreses 6.1 màrqueting tradicional vs. Màrqueting digital 6.2 Transformació digital de l'empresa 6.3 Objectius del màrqueting Digital 6.4 Principals estratègies de Màrqueting Digital 6.5 Planificació Estratègica

 

UD2.Anàlisi i eines estratègiques del màrqueting digital

1. Identificació del públic objectiu 1.1 Segmentació 1.2 Requisits de la segmentació 1.3 Criteris de segmentació 1.4 Mètodes de segmentació 1.5 Tipus d'estratègies 1.6 Segmentació a través de la comunicació

2. Programes d'afiliació 2.1 Èxit de la afiliació

3. Posicionament 3.1 SEO 3.2 SEO Vs SEM 3.3 Optimització del lloc web 3.3.1 Elecció de keywords 3.3.2 Llista de termes de màrqueting per enquesta 3.3.3 Llista de termes populars 3.3.4 Altres eines 3.4 SEM 3.4.1 La publicitat en cercadors 3.4.2 anuncis de cerca 3.4.3 Tipus d'anuncis de recerques 3.4.4 Anuncis de text 3.5 Google Adwords 3.5.1 Com funciona Google Adwords 3.5.2 Avantatges de Google Adwords 3.5.3 Posició dels anuncis

4. Mètriques i analítica web 4.1 Mesura de les visites 4.2 Google Analytics

5. E-Commerce 5.1 Tipus de comerç electrònic 5.2 Avantatges de el comerç electrònic 5.3 Models de negoci de l’e-commerce 5.4 E-Procurement 5.5 Gestió logística de el model de comerç electrònic


UD3.Marketing i comunicació online

1. Màrqueting en xarxes socials 1.1 Facebook 1.2 Instagram 1.3 Twitter 1.4 Youtube 1.5 Escollir el medi social adequat 1.6 Treure el màxim partit a les xarxes socials 1.7 La figura del Community Manager 1.7.1 Habilitats, aptituds i actituds del community manager 1.7.2 Funcions i objectius del community manager

2. Campanyes de comunicació online 2.1 Característiques de la campanya de comunicació 2.2 Efectes d'una campanya de comunicació a la xarxa 2.3 El briefing publicitari 2.4 Promoció a internet 2.4.1 Motors de cerca 2.4. 2 Intercanvi d'enllaços 2.4.3 Estratègies virals 2.4.4 Relacions Públiques 2.4.5 Mitjans tradicionals 2.4.6 Publicitat a través d'e-mail 2.4.7 Associacions 2.4.8 Publicitat pagada 2.5 La comunicació 360 ° 2.6 La regla de les 4 F 2.6.1 Flux d'informació 2.6.2 Funcionalitat 2.6.3 Feedback 2.6.4 Fidelització 2.7 Reacció i adaptació.

3. La publicitat on-line 3.1 Concepte de publicitat on-line 3.2 Formes de publicitat on-line 3.3 Formes publicitàries on-line no convencionals 3.4 Tarifes de publicitat on-line 3.4.1 Preus dels mitjans publicitaris 3.4.2 Banners 3.5 Eficàcia publicitària 3.5.1. Mesura de l'eficàcia publicitària a internet 3.6 Tendències de publicitat on-line 3.6.1 El futur de la publicitat on-line


Perfil dels ponents

Xavier Folguera

Consultor especialitzat en l'àmbit del màrqueting i comunicació integral, amb àmplia experiència en màrqueting digital.


Inici

29

Setembre

2020

Final

27

Novembre

2020

Hores

50

375 €

Bonificable

Inscriu-te a aquest curs
|

Tens algun dubte?

902448448

sol·licita més informació

Vull rebre informació de les convocatòries

Enviar