CURS ONLINE
Formació subvencionada. Sense cost
UC_2-1111-11_2 Comunicar-se en una llengua estrangera, amb un nivell d'usuari independent, en els serveis de restauració.
L'hostaleria i la restauració són dos negocis on el turisme és una part fonamental per a la seva supervivència. Prestar un servei d'atenció al client adequat és fonamental perquè un client se'n vagi satisfet i repeteixi i, per això, és imprescindible el coneixement d'un segon idioma. Amb aquesta formació 100% subvencionada rebràs lliçons en anglès enfocades al sector restauració perquè et puguis comunicar sense problemes amb els teus clients angloparlants. Què esperes? Aprofiteu l'oportunitat!
UD1. Receiving Clients, Welcoming And Seating
UD2. Presenting information, advising and recommending
UD3. Explaining And Instructing: Explaining Dishes And Drinks
UD4. Taking orders aperitifs
UD5. Taking orders starters
UD6. Taking orders main courses
UD7. Taking orders desserts
UD8. Taking orders table drinks
UD9. Money Matters
UD10. Farewells-Customers Are Leaving
UD11. Taking phone calls. Reservations
UD12. Giving directions: indoors and outside
UD14. Complaints And Apologies
Final evaluation
Rosa Licata
Col·laboradora habitual de Cambra de Comerç de Barcelona, experta en la matèria a impartir i amb gran experiència com a docent.
Inici
29
Gener
2024
Final
07
Març
2024
Hores
60
He de decir que me ha encantado Rosa como profesora. Webinars muy útiles para hacer orales con ella.
2021-06-18