Som Formació online

Màrqueting : Una aproximació al patrimoni cultural

Inici

10

Octubre

2022

Final

31

Octubre

2022

Hores

6

Gratis

Objectius del curs

Els objectius d’aquesta formació són tres:

  • Determinar la PROMOCIÓ CULTURAL d’uns determinats atributs per la riquesa cultural que oferim, la promoció abraça tot el patrimoni: ESTRATÈGIA PROMOCIONAL  
  • Crear una MARCA de prestigi que identifiqui el nostre lloc o els nostres atributs culturals.
  • Unificar la PROMOCIÓ CULTURAL amb l’activació o potenciació ECONÒMICA del lloc.

Dirigit a

Aquests cursos estaran dirigits principalment a qualsevol perfil de professional de PIMES, o de l'àmbit de la recerca, que desenvolupi la seva activitat en projectes o activitats relacionades amb la gestió del patrimoni cultural.


Contingut

  • Tema 1 - Introducció. Dues paraules clau: PROMOCIÓ i CULTURA.
    • Promoció
    • Cultura
  • Tema 2 - La PROMOCIÓ dins del Pla de Màrqueting.
    • Màrqueting Analític
    • Màrqueting Operatiu
    • Màrqueting Intro
  • Tema 3- Desenvolupament del Pla de Màrqueting
    • Fases del Pla de Mk Analític
    • Fases del Pla de MK Operatiu
    • Fases del Pla de MK Intro

Perfil dels ponents

Consultor i professor especialitzat en àrees de COMUNICACIÓ, PROMOCIÓ i PUBLICITAT. Escriptor, ha publicat quatre llibres tots ells relacionats amb la comunicació i el desenvolupament personal i social.


Inici

10

Octubre

2022

Final

31

Octubre

2022

Hores

6

Gratis
|

Tens algun dubte?

902448448

sol·licita més informació

Vull rebre informació de les convocatòries

Enviar