18 de juny de 2013

mida text:

Cercar
Oferta Formativa
Oferta Formativa

Accedir
 

Heu oblidat la contrasenya?

Accedir amb certificat digital


Cambra de Comerç de Barcelona

902448448


Curs

Visites comercials

Presentació i objectius
Només un tres per cent dels venedors professionals són vocacionals. De fet, a l'ofici de la venda s'hi arriba per molt diverses circumstàncies que bé poc tenen a veure amb la vocació, és a dir, amb desenvolupar una professió en la qual la remuneració sigui la conseqüència de fer un treball que, primerament, dóna satisfacció personal.
El món comercial, en molts sectors, ha evolucionat cap a l'hostilitat a causa de l'enorme competitivitat existent i, en general també, a la decadència de valors que pateix la societat moderna.
Ambdós motius són els causants que les relacions entre venedors i clients, o venedors i col•legues de la mateixa empresa, siguin cada vegada més complicades, per no dir ingrates.

Data de començament: 26/09/2012

Data de final: 25/10/2012


Més informació sobre el programa

Descarrega Acrobat Reader